8. Csak úgy
2017. november 19. írta: Arianrhod001

8. Csak úgy

Sziasztok!

Mai témám elég általános dolog lesz, de nekem sokat jelent. A spiritualitás és a szeretet egyetemes mozgató ereje. A spiritualitás nagyon régóta létezik. Emberi ésszel felfoghatatlan ideje. Nem jegyzik sem könyvek, sem ideológiák, sem emberek. A vallások csekély részét tartom spirituálisnak, hiszen van benne hit. Az emberek spirituális lények. A szeretet a kulcs és az mozgat mindent. A legb*szóbb jéghegyet is megolvasztja, a jégszilánk semmissé lesz, ha szeretnek minket. Tökéletes a világ, a napsütés is más lesz és sokkal jobb, mint valaha volt. Amikor szeretet vesz körül, sok minden probléma semmisnek bizonyul, mert együtt könnyebb. Jó bizonyíték erre az, ha valaha volt is olyan kilátástalannak tűnő helyzetben részed, amiben egy szeretett személytől kaptál segítséget. Sokkal könnyebb volt megoldani mindent. Olyan felemelő érzés szeretve lenni, hogy azt a virtuális toll sem bírná kifejezni irányotokba. A gyerekeket tartom erre nagyon jó példának. FELTÉTEL nélkül szeretnek. Ezt mondhatnám az állatokra is. Nem vár el cserébe semmit sem és egy út szélén talált bottal el van egy kutyus. Azt a botot Te találtad neki és ezért annyira hálás, hogy Te vagy neki a világ közepe. Hatalmas farokcsóválások közepette nyalja végtelenül nyálasra arcodat, mert enni adsz neki és játszol vele. A gyerekek míg nem nőnek fel tudják, hogyan kell szeretve lenni és szeretetet adni. Nem számít a bőrszín, a hajad színe, milyen az arcod, nagy-e a körmöd és festett-e. Semmi sem számít, mert bele lát a lelkedbe és tudja, hogy milyen ember vagy legbelül. Hatalmas erő van a szeretetben. Valakinek az utolsó segélykiáltás, ha kér belőled egy darabot. Én öleltem már meg hajléktalant, mert annyira keserű lett a szám attól, hogy az emberi gonoszság milyen dolgokra képes. Nem ítélkezni szeretnék, csupán értetlenkedem. Annyira könnyen mondunk le egymásról mi, emberek. Vannak jó és rossz tulajdonságai mindenkinek, de ezeken szemet lehet hunyni. Főleg azokon, amik rossz tulajdonságok. Én hiszek abban, hogy a szellemed, aki te magad vagy hozza ezeket a tulajdonságokat magával. Sok életen át gyűjtöd össze azokat a viselkedési formákat, melyeket most kinyilatkoztatsz. Ha befelé figyelnél, saját magadra, akkor megtalálhatod azt, ami te magad vagy. Sok segítséget nyújtana az intuíciód a nehéz órákban, ahogy én is hallgatok rá. Egyre jobban működik és a tisztán érzésem is kezd alakulni. Minden ember tökéletes a maga nevében, én nem teszek különbséget ember és ember között. Ha gyilkos, ha egy tahó, ha molesztáló, legyen bárki az. Ezeket én betudom a karmának és tudom, hogy ez neki ez egy lecke. Tudom, eléggé megosztó téma ez, de szerettem volna megosztani veletek mindezt. Fáj látni, hogy az emberi ego mennyire lebutítja az embereket. Az ego egy olyan kis rohadék, aki nem akar akkor meghalni, amikor te és mindent elkövet, hogy irányítson. Ez a legnagyobb baj. Kutassatok és megértitek. A vallások tönkre teszik mind azt, ami alapból benne van mindenkiben. Sok ember érti, hogy miről beszélek és átérzi, mennyire fáj a szívem azokért, akik nem találják meg az Isteni fényességet magukban. Inkább csak vannak és szívják a levegőt, engednek a vágyaiknak, haragjuknak. A múltban élnek és a jövőben. De miért élsz egy olyan dologban, ami vagy már elmúlt, vagy még nincsen? Sokkal többre is képes lenne bárki, mint amiről álmában is gondolta volna. Minden világbajnok azt hitte, hogy sohasem lesz képes rá, hogy a nagyok közé tartozzon. Tudta, hogy hol vannak a határai és átlépte azokat, mert felállt és csinálta. A spiritualitás és a Buddhizmus nem vallás! Életfilozófia, világnézet. De nem vallás! Én nem vagyok bálványimádó, nem vagyok vallásos sem. Mégis megtaláltam magamban azt, amiben hihetek, mert bizonyítottak nekem. Minden összeállt. Ezekkel a sorokkal búcsúzom: "A bánat eredete a vágy. /Buddha" - "Ne higyj el senkinek semmit.. még nekem se! Tapasztald meg és hitedet váltsa fel a tudás! /Buddha"

 

Namaste!

A bejegyzés trackback címe:

https://azentorteneteim.blog.hu/api/trackback/id/tr513307557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása