3. Felosztott téma
2017. szeptember 06. írta: Arianrhod001

3. Felosztott téma

Minden ember szabadon lehet hülye. Nagyon jól tudom, hogy az emberi hülyeség határtalan. Sok példát láttam már. Gyermekkoromban elkövettem pár csínyt, amire nem vagyok büszke, de nem bántottam soha senkit sem. Megedzett az élet elég keményen. Büszkeséggel tölt el az, hogy ma elmondhatom, hogy az vagyok, aki vagyok. Semmin sem változtatnék, maximum megnéznék újra pár pillanatomat. Jó lenne sebtiben átélni. Nem avatkoznék közbe, mert az sosem jó. A múltat el kell engedni, akármennyire is fáj ez Neked, hiszen ezzel építed a jellemedet és könnyebbítesz a lelkeden. A nehéz időszakok is erre valóak. Megtanítanak küzdeni, kitartani és alázatosnak lenni mással, és magaddal szemben. Ez fontos! Saját magadat soha ne áruld el! Saját magadnak csak Te tudod, hogy mi a fontos, és ez a lényeg.

Te te vagy, a jellemed is te vagy, a viselkedésed is Te vagy. Ha hagyod, hogy bizonyos helyzetekben elöntsön a méreg, akkor Te sem vagy egy a többitől, mert rögvest visszavágsz a másiknak. Így sem tiszteletet, sem megbecsülést nem fog kivívni magadnak, hanem szarba sem fognak nézni. Egy leszel a sok birkából. Lemennél arra a buta szintre, mint amilyen szinten most vagy, mert a másik lehúz a fenébe? De miért? Önkontroll, fegyelem, nem le butulás. Nekem hatalmas türelmem van, nehéz kihozni a sodromból. Ha mégis megpróbálják, hát a képébe mosolygok és ő ettől full pipa lesz. Ez nekem tökéletes alkalom arra, hogy faképnél hagyjam és egye meg őt a méreg. Persze mindezt szarkasztikusan, mert az jó, Nekem :D

A káromkodás a másik fele. Minden káromkodásnak meg van a maga helye és ideje. Miért kell folyton a baszd meget kötőszónak használni? Nálam is előfordul, hogy az, valóban, de kultúrálom magamat, hiszen nem vagyok egy a sokból. Azért tanulod a nyelvtant, hogy csodálatos szókincsed legyen, hogy ki tudd fejezni magadat. Felháborító, amikor valaki azt csinálja, és nincsen egy normális szava sem egy adott témához, illetve nem tud normálisan megszólalni. Bevallom töredelmesen, hogy az idegen szavakhoz és kifejezésekhez néha nagyon buta vagyok. De akkor utána keresek és voilá, tudom a jelentését. Legalább nem néznek ökörnek.

A szavaknak és gondolatoknak hatalma van. Tegyük fel. Összetalálkozol egy olyan emberrel, akivel felfejlődött gigantikus és romantikus kapcsolatotok arra a szintre, hogy gyűlölitek egymást. Olyan dühvel és arroganciával kívánsz neki minden szépet és jót, hogy egyszerűen pár napra rá valóban baj éri. Ez kinek jó? A gondolataidért te vagy a felelős, ahogyan a tetteidért. Ez szóban is igaz. A szavakkal is nagyot lehet sebezni, leginkább lelkileg. Kérdem én: hogy jössz te ahhoz, hogy a másik felett ítélkezz és beskatulyázzad? Ki vagy te? Tudod, ki vagy te? Ugyan olyan ember, mint én, vagy Julis, Kati, etc. Senki és semmi nem hatalmaz fel arra, hogy másról véleményt alkoss anélkül, hogy megismernéd. Sokszor estem ebbe a hibába. Két éve döntöttem úgy, hogy előtte inkább megismerem a másik embert, mert a másik ember tükröt tart feléd. Ha ítélkezel, akkor veled van baj és nem a másikkal. Sok problémád lehet... ezen gondolkodj el.

Végezetül szólni kívánok a szeretetről. A szeretet behálózza az egész világot. Minden ember szereti, ha szeretik. Ha oda mennék az utcán hozzád és adnék egy free hug-ot (ingyen ölelés), vajon engednéd? Nem kell irtózni a másik embertől. Rengeteg embernek van szeretet éhsége és erre az ölelés egy nagyon-nagyon nagy sebtapasz, mely lélekgyógyító. Nem forraszt tökéletesen, de eléggé szuper kötőanyag. Az a szeretet, amit önzetlenül közvetítesz a másik felé, egyszerűen elképesztő és megfogalmazhatatlan. Maximálisan garantálom, hogy sokkal jobb lesz a kedved és hatalmas erő van ezzel a kezedben. Valakinek ez az utolsó mentsvár, hogy érdemes élni. Valakinek lelkifröccs, egyszóval sok mindenre jó kombináció. Néha elég, ha meghallgatsz valakit és ott vagy csendesen mellette. Mint testvér, mint társ, mint szerelme, mint bárki más. Főnyeremény egy ölelést adni és kapni. Mindenkit szeress, amíg lehet, mert felbecsülhetetlen kincsre lelsz. Magadat is jobb színben fogod látni és hidd el, kalapot emelek előtted!

Szeretlek Titeket! Szép napot!
20160618_081518.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azentorteneteim.blog.hu/api/trackback/id/tr2912806808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása