7. Felelősség
2017. november 17. írta: Arianrhod001

7. Felelősség

A felelősség, mint szó sokat jelent munkahelyen, otthon, állattartásban, stb. Ha örökbe fogadsz egy állatot, felelősséggel tartozol érte. Gondoskodnod kell róla minden téren, foglalkoznod kell vele, tanítgatni, hogy okosodjon és ne okozzon problémát a számodra. Mivel sokan ellökik maguktól a pajtásukat, gyakorlatilag sok a kóbor állat a világon. Soha nem fogom megérteni, miért kell egy állatot magadtól ellökni. Túl vagyok jó magam is sok állaton. Soknak néztem végig a haláltusáját, vagy a másnapra való eltávozását. Rettentően éreztem magamat. Egyszer találkozom velük. Annyira elszomorít, hogy az emberek csupán bio-házörzőnek tekintik a kutyákat pl. Ő egy érző, lélegző lény. Mennyire klassz lenne, ha a saját családtagjaiddal csinálnád ugyan ezt? Nekem egyenrangú az ember az állattal. Jelenleg van egy három éves Amstaff-Argentin dog keverékem. Minden napomat ragyogóvá varázsolja és el nem tudnám képzelni a mindennapjaimat ő nélküle. Borzalmas, amikor azt látom, hogy egy lény egy másik lényről képtelen gondoskodni, bántja, porba tiporja. Egyszer ezt visszakapja mindenki. De az a lehető legfájdalmasabb lesz. Ezt garantálom neki. Mindenkinek saját döntése, hogy kivel/mivel és hogyan viselkedik. Az emberekbe vetett hitem kezd zéro lenni pont az ilyen dolgok miatt. Sok minden más miatt is. De ez egy dolog. Én már leraktam arról, hogy ne vegyem fel a szemellenzőt sok dolog miatt. Már meguntam. Sajnálom emberek, de ez már túl megy azon, amiben én hiszek és gondoltam eddig mindenkiről, tisztelet a kivételeknek.

 

Love and peace!

A bejegyzés trackback címe:

https://azentorteneteim.blog.hu/api/trackback/id/tr9813294383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása