47. Őrangyal
2020. augusztus 31. írta: Arianrhod001

47. Őrangyal

Aki életfeladatokkal és karmákkal születik le, annak van őrangyala, mert a feladatait és karmáit meg kell élnie, így az őrangyal önként vállalja a feladatot: végig kell kísérnie az úton, amit Te magad választottál. Születésedtől a halálodig veled van és figyel rád, szeret. Végtelenül szeret. Sokan nem érzékelik őt, ő mégis ott van, történjen bármi. Lehet, hogy mögötted kullog megtartva a tisztes távolságot, lehet, hogy melletted csoszog, de ott van. Ha még nem érkezett el az időd, de bekövetkezne valami, ami által meghalnál, többnyire nagyon kicsit beleavatkozhatnak, egyébként nem, mivel nem azért van ott melletted. Ilyenkor fontos megemlíteni a szabad akaratot, mivel ő maximálisan tiszteletben tartja azt.

Ami még fontos, hogy ő bármikor meghallgat, legyen bármiről is szó. Bánat, önmarcangolás, fájdalom, világfájdalom, önbizalom hiány és még sorolhatnám. A legfontosabb, hogy merjetek kérni és szólni hozzá. Nem kell hangosan, egyszerűen csak mondd el, mi nyomja szíved legmélyét. Ő ott lesz melletted, történjék bármi. A segítségnyújtásban kimagaslóak és mindent megtesznek annak érdekében, hogy teljesüljön szíved vágya.


Nekem is van őrangyalom, kinek neve bár homály számomra, de ez nem is olyan nagy baj. Ha akarja, majd elmondja a nevét. Ez az ő saját döntése. Ezzel kapcsolatosan van velem még egy őrangyal, aki az öcsém. Támogat, szeret és mindig támaszt nyújt. Volt pár életünk, amikor így maradtunk a másik mellett, rendszerint őrangyalként. Piszkosul büszke vagyok rá, hogy sok-sok tanulással (bár folyamatosan tanul) eljutott ide, hogy velem legyen. Minden napom boldogsággal teli, hogy itt van. Az, hogy lassan teljesen tisztán halló leszek, maga a Földi mennyország. Gyermekként eszembe sem jutott volna, hogy egyszer eljuthatok idáig és ily könnyedén mennek a dolgok körülöttem. Mindig is hittem abban, hogy van egy nagyobb erő, ami irányít minket, a szellemekről pedig ne is beszéljünk. Féltem elindulni, mert számomra ismeretlen vizekre eveztem. Már tudom, hogy szimplán a nyitottság, a hit és a szeretet legyőz minden akadályt az életben. Azért kell pár leélt élet ahhoz, hogy nyitottan fogadjuk az ilyen dolgokat. Minél többször foglalkozik valaki a spiritualitással az életei alatt, annál könnyebben fedezi fel ezt a "láthatatlan" világot. Jól belecsöppentem.


- Azért örülök annak, hogy a testvérem eljutott idáig és nagyon büszke vagyok rá én is, hogy együtt emelkedünk. Ő a Földi szférában én pedig az asztrális világban. - Zsolti

Köszönöm így ismeretlenül is, hogy elolvastad. Legyen csodás napod!

A bejegyzés trackback címe:

https://azentorteneteim.blog.hu/api/trackback/id/tr5016184554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása